آخرین اخبار

سرتیپ قلابی دستگیر شد

ماموران از سرتیپ قلابی تعدادی سلاح و همچنین مدارک جعلی کشف کردند.

اشتراک گذاری
30 مهر 1402
کد مطلب : 8762

توازن

|

۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۴۳:۳۲
|

|

ماموران از سرتیپ قلابی تعدادی سلاح و همچنین مدارک جعلی کشف کردند.

|

۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۴۳:۳۲

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهمی که با غصب عنوان درجه سرتیپی اقدام به حمل سلاح جنگی کرده بود، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این فرد جاعل چندین سلاح جنگی و شکاری و کارت‌ها و اوراق جعلی و هویتی کشف شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ سعید راستی: اواخر هفته گذشته خبری در خصوص ترددهای مشکوک فردی ملبس به لباس نظامی با درجه افسر ارشدی در یکی از مناطق شمال تهران اعلام شد و موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات میدانی و با تحت نظر قرار دادن سوژه مورد نظر و پس از استعلامات به عمل آمده مشخص شد این فرد جاعل با هویت جعلی و غصب عناوین نظامی با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

سرهنگ راستی در ادامه بیان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات و انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی، عملیات دستگیری این فرد جاعل عنوان آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در مخفیگاه متهم در حوالی محله مینی سیتی اقدام به دستگیری وی کردند و از او یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۲۹ عدد فشنگ مربوطه، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی به همراه ۱۲ عدد فشنگ مربوطه، یک قبضه شبه سلاح کمری گازی، یک قبضه سرنیزه، یک دستگاه دوربین شکاری، چندین آرم و علائم نظامی فلزی، چندین سلاح سرد شامل قمه، باتون و… چندین مهر و کارت جعلی ویژه دستگاه‌های دولتی و کشوری به همره احکام ماموریت‌های تردد خودرویی و موتوری از وی کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت:  متهم دارای چندین سابقه کیفری در زمینه کلاهبرداری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =